Dagje zee, Cadiz - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Dagje zee, Cadiz - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Dagje zee, Cadiz

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2008 | Spanje, Córdoba

Anderhalve week geleden ben ik met Paco naar Cadiz geweest. Een klein stadje aan de zee helemaal in t zuiden. Een kleine 3 uur rijden hier vandaan.(Hier noemen ze dat dichtbij en doe je dus een middagje Cadiz...)

Hij heeft me mee uit eten genomen bij een restaurant waar de vis een 3uur van te voren is gevangen.. Zo lekker, heerlijke gambas, tijgergarnalen. Ik heb mn vingers erbij opgegeten...
Daarna nog even half de zee in geweest. Het was warm genoeg om te zwemmen maar dat hadden we niet verwacht en dus ook geen zwemkleding meegenomen. Ik moest uiteraard te ver de zee in lopen waarna ik overmeesterd werd door de heer G. Olf
Zeiknat dus... Scheelt dat we de zon hebben en dan ben je binnen een uurtje weer droog! Ik heb trouwens voor t eerst gereden in Spanje, de heenweg was voor mij. Sevilla was even opletten maar voor de rest heeft deze Fernanda nergens schrik van gehad. Spanjaarden rijden overigens als zotten...

Ik hoefde gelukkig niet file te parkeren... achteruit inparkeren is mijn specialiteit. Ik kon menne mens dus laten zien dat ik als vrouw zijnde prima kan parkeren. ;)

De rest van de middag hebben we gewandeld en gekletst, erg gezellig. Om 6 uur weer terug gereden ik had een etentje met de dames om 21 uur. Na t eten met de hele bende inclusief mn spanjaard naar een flamenco show geweest en toen heerlijk met mn zandvoetjes en mn zoute lijfje mn bedje in gestapt.

Salty dreams para todos ;)

Besito

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 57223

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: