Di le que no - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Di le que no - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Di le que no

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2008 | Spanje, Córdoba

Hola, buenas dias a todos!

Ik hoop dat t met iedereen goed gaat! Hier gaat t namelijk erg goed! Heerlijk verliefd en heel Córdoba is in kerstsfeer. Heel romantisch en gezellig om nu 's avonds door de stad te lopen.
Wel heb ik t druk, maar dat is niet erg, ik zit nog altijd in t zuiden van Spanje :)
Ik ben begonnen met sporten! hahaha wie had dat gedacht he van deze luie holandse! En nee ik heb t niet over de bedsporten! Ik dans sinds november!

Deze houteklaas heeft sinds een aantal weken Salsa les iedere maandag van 21:30-23:00. Ontzettend leuk, erg aardige leraar en een relatief kleine groep. Iedere maandag kom ik badend in t zweet thuis en voel ik me op en top vrouw.

Helaas zitten in de groep ook mensen die graag willen leren dansen maar t simpelweg niet kunnen. Alleen al t tellen gaat ze slecht af..
Als je dan in paren danst en je hebt t genoegen om met Harrie tenen trap te mogen dansen... potjandorie nou. Wat is dat boffen. Kerel moet om de 10 seconden t zweet van zn voorhoofd afvegen en om de 15 seconden sorry zeggen. Vaak hoef ik maar even naar de leraar te kijken die me komt redden en het nog eens aan Harry tenen trap uitlegt. We hebben een aantal heren die ritme gevoel hebben nada mas(verder niks) en een aantal die gewoon kunnen dansen. Waaronder de leraar en één ander. De dames zijn wat beter op dit gebied. Ik dans met Aurelie een van mn vriendinnetjes. Vaak leert een van ons de pasjes van de man dan kunnen we samen dansen en komen we zonder blauwe tenen en een hoop ergernis thuis. Ik leer de Cubaanse salsa van een Cubaanse heer in een Cubaanse bar. Drie maal raden wat Aurelie en ik standaard na de les doen...???
Juist ja, iedere week een andere cocktail op de kaart proberen! Dat is ons favoriete gedeelte van de les. Nee het is heerlijk om te dansen, na februari hoop ik een niveautje om hoog te gaan. Waar ik me dan ook mag bevinden ze hebben vast wel een dansschool. Menne mens heeft zeker te weten ritme gevoel maar simpelweg de tijd niet om mij te vergezellen.. Hij basketbalt 4 maal in de week werkt er nog één en dan blijven 2 vrije avonden over om iets te ondernemen. Hij basketbalt op idiote tijden overigens van 19:30- 23:30.. Tegen de tijd dat hij klaar is en bij mij is lig ik al riant te snurken in mn eenpersoons kingsize bed. Maar mij hoor je niet klagen. Dat sporten bij hem levert nog resultaat op, dat van mij haalt weinig uit. Alhoewel, ik weet exact welke cocktail ik lekker vind en hoe ik ze klaar moet maken. Das ook een sport!

Un besito

ps mocht je je nog afvragen wat de titel betekend.. 'Di le que no' is een salsa paso! De kenners onder ons hadden dat al lang door niet waar mevr de Haas ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 57218

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: