Weekendje familie - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Weekendje familie - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Weekendje familie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2008 | Spanje, Córdoba

De vader van menne brandweerman heb ik al een tijdje geleden ontmoet.. Zn moeder alleen nog niet. Afgelopen vrijdag kwam ik er niet langer onderuit.. moment van de waarheid. Ik werd om 15:00 verwacht. (Mocht je je afvragen wat een tijdstip, nou dat is hier het tijdstip dat de hoofdmaaltijd genuttigd word)

Ik heb me die ochtend 3 maal omgekleed en Paco vroeg zich af wat ik me allemaal in mn hoofd had gehaald. Mn zwarte jurk vond ik te braaf, mn spuikerbroek te casual en mn spijkerrokje te kort. Mensen ik heb t nu alleen nog maar over de onderkant van mij, ik moest nog uitzoeken wat ik erop wilde dragen!

Uiteindelijk had ik t volgende aan. Mn doorschijnende blouse boven mn navel geknoopt zodat mn piercing goed zichtbaar was. Mn te korte zwarte glitter rok en mn blokhakken. Het gaat tenslotte om mn innerlijk en niet om mn uiterlijk. ;)

Juist ja, toen ik me eenmaal had aangekleed genoeg deo op had en mn tranquilizers met een shotje vodka had weggespoeld was ik klaar om te gaan. Ook zij wonen in een appartement zoals heel Córdoba dus voordat ik de trappen opging maar even een kruisje geslagen en een schiedgebedje gezegd. Je weet wel, onze vader, die in de hemel zijt, laat me alstublieft geen stomme dingen zeggen en bij zn moeder in de smaak vallen. ;)

Heel erg lekker gegeten, leuke blunders gemaakt met mn beste spaans. Soms spreek ik dingen niet goed uit en ligt de halve familie onder de tafel van t lachen. Zn moeder is ontzettend aardig en onztettend knap. Ik heb een hele fijne middag gehad. Een warme familie, met veel liefde en lol. Ik voelde me er op mn gemak en helemaal thuis. Toen we weggingen om nog even wat te gaan drinken met vrienden zei zn moeder dat ondanks mn eigen familie niet hier was bij mij ik hier altijd een familie zou hebben. Ik was altijd welkom. Fijn om te weten nietwaar. Toch een beetje een paps en een mams in de buurt.

Na dat ik de moeder proef doorstaan had mocht ik meteen mee de volgende dag naar de familie reunie. Joh wat een lol. Ik geloof dat ze in totaal met 90 mensen zijn. Stelletje Spaanse konijnen. Ik heb 360 zoenen moeten geven.. Als je binnenkomt twee en als je weggaat twee. En nee hier ontkom je niet aan de zoenen. Ik had gewoon pijn aan mn wangen en schrik om naar binnen te gaan. De tantes zijn allemaal schatten maar ook allemaal wangknijpers. Laten we het positief houden er was voldoende doorbloeding in mn wangen die dag ;)

Nee hoor ik heb me vermaakt met wat neefjes en nichtjes mn schoonouders menne mens, zn broer en zijn vriendin. Erg lekker gegeten en heerlijke wijn gedronken van eigen makelij. Jum jum jum...

Nou lieve vrienden en familie,

Ik ga een kopje thee zetten wat opruimen want menne mens komt zo langs. Morgen werkt ie dus dan vind ik t altijd fijn als ie de nacht van te voren bij mij slaapt.

Buenas noches

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 57142

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: