Vriendjes over de vloer - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Vriendjes over de vloer - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Vriendjes over de vloer

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2008 | Spanje, Córdoba

Daag mensjes van het goede leven,

Hier jullie favoriete buitenlander!
Ik heb sinds een uur internet thuis, is da niks! ge moet er ff op wachten maar goei werk het tijd nodig zullen we maar zeggen ;) Ik heb mn vriendjes holmaat en holmaat ook wel setpoint slet en setpoint slet ook wel carlos en joris over de vloer gehad. Wat heb ik gelachen... mis jullie nu al weer! Taco mist jullie ook ;)
De foto's van de avondturen van de orientatieloze schatten van vriendenvan mij (nee ik ben niet gemeen die twee hebben samen minder richtingsgevoel dan ray charles! jeje ;)) staan onder het vorige bericht maar ik denk niet dat jullie uitleg behoeven ik denk dat de foto's voor zich spreken...
En mochten jullie je nog iets afvragen dan is dit vast t antwoord: het is zout zo eten we hier de biefstuk ;)

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 57218

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: