Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

Door: webmaster

12 December 2008 | Spanje, Córdoba

We zijn afgelopen zondag tot en met dinsdag een drie dagen op pad geweest. Wat nieuwe steden gezien, lekker uit weeste eten en in het tweede hotel hebben we geslapen in de bruidssuite. Niet dat we die geboekt hadden maar toen we aankwamen vroeg de manager of we de bruidssuite wilde voor dezelfde prijs als de kamer die we geboekt hadden. Mwoa, waarom ook niet ;) Het hotel was uniek had maar 4 kamers en helemaal in antieke stijl. Geweldige uitzicht en een heerlijke geur. Leuke kleurrijke badkamers en krakende vloeren en bedden. We hebben een heerlijk weekend gehad, lekker kunnen praten, kunnen drinken, en kunnen doen en laten wat we wilde. Jammer dat we dinsdag avond weer terug moesten.. Had met gemak nog een nachtje kunnen slapen in mn bruidsuite en ontbijten met champagne, is helemaal zo verkeerd nog niet ;)

De foto's lichten het een en ander toe.

Adios y un besito

• 13 Januari 2009 - 22:26

Erlijn:

Hey Britt,
    Super leuk om al die foto's te zien! Goed om het thuisfront ook op de hoogte te houden!
    Wanneer kom je ook alweer precies terug? Begin februari?
    Groetjes!
    Erlijn