Ruimte voor foto´s - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Ruimte voor foto´s - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Ruimte voor foto´s

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

25 November 2008 | Spanje, Córdoba

Buenas todos,

Zoals jullie merken hectische week! Nog niet eens de tijd om te vertellen dat ik vrijdag naar zee ben geweest en de zee in ben geweest! Deze week is een rampweek, maar aan alles komt een eind dus ook aan deze week :)
Wat ik even wilde zeggen was dat ik foto ruimte heb gekocht en jullie dus snel wat meer foto´s kan laten zien!!!! Volgende week keert de rust weer weder dan is mn seminar afgelopen.

Een dikke kus en tot volgende week!!!

Britt

  • 27 November 2008 - 20:09

    Amanda:

    Hee lieverd,

    Heb de laatste verhalen weer gelezen. Je hebt het wel erg naar je zin he? Echt leuk! Hier is het koud, maar de Sint is weer in aantocht dus dat brengt weer warmte met zich mee. Verder ben ik geopereerd aan mijn been en ik loop nu als Lucille Werner van Lingo, haha.. Alles ook goed met Paco? Echt een leuke kerel om te zien!

    Have fun en alvast een fijn weekend!

    Dikke kus Aman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 57215

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: