Papa - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Papa - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Papa

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

19 November 2008 | Spanje, Córdoba

Maandag zag ik een mailtje van papa.
Gebeurt uiteraard wel vaker! Maar ditmaal zat er een songtekst in t mailtje. Ik ben niet op de hoogte van de nederlandse muziek op t moment dus ik las de tekst wat vluchtig want ik had niet veel tijd toen. Ik probeerde t liedje te luisteren maar op de een of andere manier lukte t niet.

Vandaag kwam ik t mailtje weer tegen en probeerde ik op een andere manier t liedje te luisteren. Deze poging slaagt ook niet dacht ik. Ik was inmiddels al verder gegaan met het maken van mn huiswerk toen ik ineens t liedje hoorde spelen! Geduld is een schone zaak.. De site had een kwartier nodig gehad om te laden maar ik kon t liedje luisteren.

Het liedje is van Marco Borsato - Dochters. En ik heb t inmiddels al zo'n 100 keer afgespeeld denk ik.. Het liedje is mooi door de tekst, en nog mooier doordat mijn vader me de tekst gestuurd heeft in een mailtje..

Ik zit in de bibliotheek en iedere keer als ik t liedje luister rollen de tranen over mn wangetjes!
Mensen kijken me aan van wat heeft zij nou maar ze zien me glimlachen tegelijkertijd.....



Papa, ik blijf altijd je kleine meisje, hoe oud ik ook ben, waar ik me ook bevind! Ik hou verschrikkelijk veel van je en zal je altijd nodig hebben, niemand kan jou plek ooit innemen. Niet als ik trouw, niet als ik kinderen krijg.
Jij blijft voor altijd een eeuwig de enige echte man in mn leven. En dat op een manier waarop alleen mijn papa dat kan.

Alles liefs en duizende kusjes

je dochter



Kwart over zeven op zondagmorgenhoor ik een stem die heel zachtjes aan me vraagtben je al wakker pap?kom je gezellig mee naar beneden?moet je straks werken of ben je vrij vandaagen ga je dan even met mij op stap?

Oh, wat gaat de tijd toch snelgisteren nog zag ik haar voor het eerstlag ze hier in mijn armenwat is ze mooi!en wat staat de tijd haar goedik knipper mijn ogen en zie hoe ze steeds weereen beetje veranderd is Maar hoe groot ze ook mag zijnin mijn ogen blijft ze altijd klein

Kwart over zeven op zondagmorgenhoor ik de voordeur heel zachtjes open gaanen val ik gerust in slaapze is thuisik was haar veel liever op gaan halenmaar ze had me gevraagd of ik er niet wilde gaan staanze vindt nu inmiddels haar weg naar huis

En oh, wat gaat de tijd toch snelgisteren nog zag ik haar voor het eerstlag ze hier in mijn armenwat is ze mooiwat staat de tijd haar goedik knipper mijn ogen en zie hoe ze steeds weereen beetje veranderd is Maar hoe groot ze ook mag zijnin mijn ogen blijft ze altijd klein

En somswanneer ik mijn ogen sluitlopen we samen op het strandhaar handje in de mijneen danzet ze de tijd even stilis het weer even net als toenen heeft ze mij weer nodig

Ik hou haar vastzoals ze wasik hou haar vast Kwart over zeven op zondagmorgenhoort ze mijn stem die haar zachtjes wakker maaktvandaag is je grote dag

Wat is ze mooien wat staat de tijd haar goedik knipper mijn ogen en zie hoe haar hartnu voorgoed van een ander is Maar waar ze ook mag zijnin gedachten is ze hier bij mijin mijn ogen blijft ze altijd klein

  • 19 November 2008 - 20:17

    Carlos:

    Inderdaad een een heel mooi nummer!! en wat is het toch een lekkere vent jullie pa, hmmmmmm lekker hoor!!!
    xxx

  • 23 November 2008 - 00:36

    Papa:

    Lieverdtje,bedankt voor je lieve woordjes ,papa x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 57222

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: