Liefde is....... - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Liefde is....... - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Liefde is.......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2008 | Spanje, Córdoba

Hellieuw iedereen, even vooraf dit is geen zoetsappig verhaal zoals de titel misschien doet lijken!

Als Paco en ik geen echte liefde meer hebben dan weet ik t ook niet meer!
Zoals mijn Kees- vriendinnetjes zich misschien nog wel kunnen herinneren zijn er meerdere malen geweest dat ik te diep in t glaasje heb gekeken! M.a.w. ik was zo zat dat ik of op t toilet van de kroeg, of onderweg naar huis achter op de fiets al aan t kitsen was! Hoe vaak ik heb gezegd ‘ik drink nooit meer’… niet meer te tellen. Ik herinner me wel de keer dat t t ergst was. De vrijdag middag in t stadspaviljoen bij de Schouwburg in Eindhoven…. Mijn god wat was ik ziek.. Ik geloof dat ik nog steeds een theedoek en een fles spa blauw terug moet brengen. De laatste familie dag was geloof ik ook raak…. Russische vodka… bleehhh Anyways dit verhaal gaat niet over mij dus don’t worry ik ben niet diegene die heeft lopen kitsen ditmaal! Dit maal was t mn lieftallige geliefde, Paco!

Zaterdag middag met zn vader en zn broer naar zn basketbalwedstrijd geweest. Heel erg leuk om te kijken, al die Spanjaarden, in zo’n outfitje, stevige bovenarmen. Jum jum jum.
Die van mij was veruit de beste en de lekkerste dat terzijde ;)

Na de wedstrijd zijn we uit gaan eten, super lekker maar geen goeie bodem! We hadden alleen vis op, tijgergarnalen, mosselen, gamba’s. Heerlijk maar geen goede bodem voor likeur!
Bij t eten een flesje witte wijn gedeeld, heerlijk wijntje, daarna naar een verjaardag van een vriend van m waar ik geloof ik al zn vrienden heb ontmoet. Ook erg gezellig!

Paco rookt niet maar toen ik even naar t toilet was en terug kwam hoorde ik m hoesten en doen! Mn menneke zat een sigaret te roken en zo te zien en te horen viel m dat zwaar! Hahahahaha. Even later ging hij naar t toilet en toen ie terug kwam had ie op t toilet bezoek gehad.. Bezoek van een man, je weet wel de man met de hamer!
Hij zag eruit! Kon niet meer op zn benen staan en zo ogen kreeg ie niet eens meer open. Zn tong had ie volgens mij ingeslikt want praten was ook al niet meer mogelijk… Ik zn vriend José er bij gehaald en met zn tweeën hebben we zn gedrag bestudeerd. Stom dronken was de conclusie. Ik heb m zn jas aangedaan m op een stoel gezet, iedereen gedag gezegd en mn zatlap omarmd mee naar buiten genomen waar godzijdank net een taxi stopte. Toen de taxi eenmaal vertrok hoorde ik verdachte geluiden in zn maag… ik wist nog net op tijd t raam open te doen en zn hoofd naar buiten te duwen. De taxi chauffeur is me eeuwig dankbaar. De rotzooi buiten en niet in zn brandschone taxi! Toen het leukste gedeelte, 5 hoog de trappen op! Man wat weegt ie, mama de koffer was dr niks bij! Maar ook ditmaal is t me gelukt, ik heb m boven gekregen. Ik heb m op bed gelegd waar hij acuut in slaap viel, wel knalde hij eerst mn zn hoofd tegen de muur, ik geloof niet dat ie dr iets van voelde…
Ooit geprobeerd een volwassene uit te kleden als ie dronken is? (Ik geloof dat mn broer en vriendinnetjes dat meerdere malen bij mij hebben gedaan omdat ik zelf niet meer in staat was maar zoals ik al zei dit gaat niet over mij ;)) Na wat lomp trek werk had ik m eindelijk in zn boxershort. Ik heb m ondergestopt, een emmer naast zn bed gezet, een groot glas water op t nachtkastje en m een kus gegeven op zn voorhoofd. Ik geloof dat ie nog iets heeft geprobeerd te zeggen maar of t Spaans was geen idee….

Toen mn eigen bedje opgemaakt en op de grond op mn matje gaan liggen. Toen ie wakker werd vroeg ie zich af wat ik op de grond deed, en wat de emmer naast zn bed te betekenen had.. Toen herinnerde hij zich de taxi rit naar huis. En begon ie met zich te verontschuldigen, hij vond t verschrikkelijk dat ik m in die toestand gezien had.. Hij vond t echt heel vervelend dat ie ziek was geworden en ik m had moeten dragen, uitkleden en verorgen.. ik zei tegen hem; Cariño, no pasa nada, (Liefje, maak je niet druk, niks aan de hand) je wil niet weten hoe vaak ik dat tegen mn vriendinnen heb gezegd….

Deze is dus voor iedereen die ooit hetzelfde voor mij heeft gedaan, muchas, muchas gracias!
Ik ben blij dat ik eindelijk een keer iets terug heb kunnen doen ;)

Besito


  • 18 November 2008 - 19:52

    Papa:

    Britje Britje toch ,wat jij 't moeilijkgehad hebben met die klerenkast ,kan je nagaan wat je broertje met jou te stellen heeft gehad ,maar wel leuk zo,trouwens hoe was de wedstrijd ,gewonnen? of alleen gewonnen met 't verkitsen ha ha
    groetjes en een dikke kus papa.

  • 27 Oktober 2009 - 18:09

    Erlijn:

    Beetje late reactie, maar mooi verhaal :-D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 57225

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: