Mama op bezoek! - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Mama op bezoek! - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Mama op bezoek!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 November 2008 | Spanje, Córdoba

Het is weer even geleden maar ons ’s mam :) is een 10 dagen bij mij geweest!
Het arme schaap is van t kastje naar de muur gestuurd in Madrid op t treinstation maar uiteindelijk is ze aangekomen op Córdoba centraal waar ik dr heb opgehaald.

De ouderdom komt om de hoek kijken, ik stond al een half uur enthousiast te zwaaien toen ik dr uit de trein zag stappen en pas op 2 meter afstand herkende ze me… en zwaaide ze terug!
En ja ik zie er nog precies hetzelfde uit, dikkere tieten van al t bier en dikke kuiten van de trappen maar dat is t ;) verders ben ik nog steeds klein en blond!

Uiteraard moeten de dames huilen bij een wederzien! En dat was van blijdschap, vond t heel erg fijn dat mn moeder op bezoek kwam!
Na n lunch bij een barretje op de hoek de koffer naar boven gesjouwd. En Jezus wat was dat ding zwaar! Maar het is me gelukt ;) Mama moest een hoop voor me meenemen. Thee, strooi aromat, nasi kruiden en mn bijbel: Principals of Marketing! Dat boek weegt ook al een kilo of drie denk ik… Anyway, daarna even de stad in geweest en toen moeders naar bed gestuurd. Ze kwam aan op donderdag en donderdag is fiesta noche. Dat geld ook voor bezoek, ook al is dat bezoek moe en 55 jaar oud. (Sorry mam dat ik je leeftijd verraden heb!)

Mama heeft mn vrienden ontmoet een stuk of 25 denk ik. Een hoop maar t was een gezellige avond. Om 2 uur viel ze zowat om van de slaap dus toen heb ik moeders naar huis gebracht. Zelf ben ik nog even terug gegaan voor één biertje en toen zelf ook naar huis.

Het weekend hebben we doorgebracht in Sevilla, hele mooie stad en super lekker weer! Heerlijk gegeten Italiaans voor de verandering. De tapas wordt je ook een keer beu…

De rest van de week hebben we Córdoba verkend en ben ik gewoon naar school gegaan. Dinsdag hebben we doorgebracht in een thee huis waar we eerst thee hebben gedronken en daarna Marokkaans hebben gegeten. Heerlijk!
Vanaf dinsdag avond was t ziekenboeg! Ik had enorme keelpijn en zelfs drinken deed zeer aan mn keel. Woensdag kwam daar koorts bij en ongelofelijke pijn in mn nek. Donderdag toch maar een doktor bezocht. Bingo twee flinke onstekingen. Eén aan de linkerkant de amandel en één achter in mn keel tegen mn nek aan. Antibiotica kuur, flinke pijnstillers, een maagbeschermer en je kunt er weer tegen aan ;) Donderdag geloof ik even uit bed geweest en vrijdag deels op de bank deels dr uit. Het was immers al de dag van vertrek dus ik wilde nog wel wat doen met mama! We hebben lekker gegeten maar daarna was ik zo moe dat we terug zijn gegaan naar huis. Mama is zelf nog even op pad geweest. En daarna zijn we naar t station gegaan waar ze op de bus is gestapt naar Madrid.

Vond t ontzettend fijn om moeders op bezoek te hebben. Te laten zien hoe ik woon, wat ik doe hier. Mn vrienden ontmoeten etc. Tuurlijk mis ik iedereen uit Nederland, papa, mama, broertje, mn spruitjes Simon en Sophie, mn vrienden, mn familie. Maar naar huis dat willen we niet ;)
Het weer is trouwens ook niet meer zo super, het is koud hier! Erg koud! De nachten zijn extreem koud voor hier, zo’n 8/9 graden op koude dagen! Als de zon schijnt en er geen wind is is t gauw 22 graden maar als de zon zakt.. brrr!!!! We hebben kacheltjes gekocht voor in huis! Het weer is niet normaal voor de tijd van t jaar maar wat doen we er aan? Niks, genieten van t zonnetje als ze schijnt! En gewoon een jas aan trekken! En als we nog eens zo nodig naar t buitenland moeten nog dichter bij de evenaar gaan zitten! ;)
Adios!

Britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 57219

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: