Marlies van der Kouwe - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Marlies van der Kouwe - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Marlies van der Kouwe

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2008 | Spanje, Córdoba

Mijn toegang tot internet hier is zeer beperkt. En als ik op internet zit beperk ik me tot jullie berichten hoe t met me gaat mn mail checken en dat is t.

Vandaag dacht ik ik zal eens rtl.nl intypen en kijken wat er allemaal gebeurd in Nederland.

Totaal ontzet door het verhaal over Marlies van der Kouwe. Een meisje dat net als ik een tijdje in het buitenland zit. Alleen is aan haar verblijf een abrupt einde gekomen door een stel beesten. Een stel beesten die het nodig vonden haar leven te stelen.

Op haar waar ben jij nu pagina lees je de verhalen van de eerste dagen, de lol die ze had hoe fijn ze het heeft. Dan verschijnen er geen verhalen meer alleen nog maar reacties van mensen die zich zorgen maken en hopen dat ze snel gevonden word. De hoop is nu overgegaan in condoleances. Mensen die de familie sterkte wensen.

Niet te bevatten, en echt verschrikkelijk.

Ik denk dat het goed is dat je over deze dingen nadenkt en je weer even gewaar wordt van het feit dat waar je je ook bevind er altijd zulk soort personen zijn.

Aan de andere kant zet ik t nu weer van me af. Je kunt nou eenmaal niet bang over straat gaan! En dat is ook niet nodig. Wel zorg ik ervoor dat ik me 's avonds op straat altijd in gezelschap bevind van vrienden. Dat is niet alleen gezelliger maar zoals blijkt ook veiliger.

xx Britt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 57217

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: