Eindelijk foto´s! - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Eindelijk foto´s! - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto´s!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

16 Oktober 2008 | Spanje, Córdoba

Hola todos!

Tuurlijk ken ik jullie nog Frank en Truus! Hoe gaat t met jullie dochter in t iets wat koudere Nueva York? Gaat alles goed met dr? Vermaakt ze zich net zo? Vast wel ;)

Het is me eindelijk gelukt om wat meer foto´s op Hyves te zetten..

Hoop dat er snel meer volgen...

xx Britt

  • 28 Oktober 2008 - 16:03

    Jordi & Marcel:

    He Britt,

    Leuk eindelijk wat foto's bij al die verhalen. Er is volgens mij nog plaats zat voor nog meer dus maak ons maar lekker met al die goed weer foto's en natuurlijk die van leuke denen (voor mars) of spanjaarden (voor jordi)!

    Groetjes,

    Je neefjes/nichtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 57224

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: