Its a small world - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Its a small world - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Its a small world

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2008 | Spanje, Córdoba

Hola!

Mn verkoudheid is zo goed als verdwenen. Af en toe leg ik nog mn longen naast me neer met t hoesten maar t is ver over!
Heerlijk weekend achter de rug, vrijdag gegeten met 2 vriendinnen en daarna Along came Polly gekeken op zn Spaans uiteraard. En zaterdag gegeten met 8 denen die me uitnodigden.

Mijn 2 vriendinnetjes zijn Deense en zo doende had een andere vriend die hier woont denen onmtmoet in Malaga en om een kort verhaal lang te maken zaterdag met zn 9 incl mij gegeten.

Allemaal super aardig mensen en de conversaties verliepen grotendeels in t Engels.

3 Deense dames bleken in Malaga te studeren! Ik wilde ze vertellen van t restaurantje waar ik had gegeten toen een van de dames zei; Ja maar ik ken jou! Jij bent dat meisje dat Salvatore (de kerel van t restaurant in Malaga..) mee had in zn Creperie! En ja dat klopte dat was ik! Er ging toen bij mij ook een belletje rinkelen. Die avond had hij me voorgesteld aan een van zn huisgenoten een Deense.. heel vluchtig want ze was op weg ergens naar toe. Hahaha wat is de wereld toch klein. Ontmoet je iemand in de bus, zit je een paar weken later met zn huisgenoot 300 km verderop te eten bij iemand anders thuis.

Its a small world....

Gister trouwens ook even info ingewonnen bij een Hamam. (arabisch badhuis, cordoba is een stad van arabische invloeden)

Voor inwoners, zoals ik dus!!! hahaha is t 24 euro voor een masage, aromatherapie en traditioneel bad voor de rest 32 en dat is alleen t bad hahaha... heb mn 6.80(die ik betaalde om inwoner van spanje te worden) al weer terug verdiend!! Juist, volgende week vrijdag heb ik mn afspraak staan samen met mn vriendinnetjes. Meidenavond.

Vandaag zou ik trouwens een seminar hebben.. maar zoals jullie wel kunnen raden inmiddels, dat is uitgesteld, niet tot mañana maar zelfs een heleboel mañanas namelijk een maand..

ach ja ik ga een krant pakken en een artikel lezen. Over een artikel doe ik namelijk al langer dan een uur wil ik t echt begrijpen..

Ha luego!

Britt

  • 06 Oktober 2008 - 11:31

    Nathalie:

    Hey toekomstige afstudeerpartner,

    Ik heb net even je verhalen gelezen. Super leuk. Je schrijft erg boeiend. Heel veel dingen herken ik wel van mijn tijd in Sevilla. Dus dat is wel grappig.

    Fijne tijd in Cordoba, en wie weet tot snel in Sevilla of een andere keer (met afstuderen)

    groetjes nathalie


  • 08 Oktober 2008 - 18:53

    Papa :

    he lieverdje zo te lezen gaat 't je daar prima af ,leuk voor je. hier is alles goed ,jammer dat je niet meer foto's op je site staan zou graag willen zien hoe je erbij zit ,maar dat komt nog wel denk ik maar .liefs en kusjes papa en pas goed op je zelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 57220

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: