Ik zeg das nog eens makkelijk - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu Ik zeg das nog eens makkelijk - Reisverslag uit Córdoba, Spanje van brittjepitje - WaarBenJij.nu

Ik zeg das nog eens makkelijk

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

30 September 2008 | Spanje, Córdoba

Kom je op school om je lessen te volgen krijg je vervolgens te horen dat 3 van je 7 vakken pas beginnen op 14 oktober.. In Den Bosch zat ik al zowat 6 of 7 weken op school hier begint een deel van mn lessen gewoon pas half oktober.. hahaha wat een grap.
Maar de zon schijnt. Dus wat doe ik in plaats van mn lessen ik slenter door de stad met kaartjes met woordjes. Iedere dag doe ik een onderdeel gister heb ik groente fruit en de slaapkamer gedaan. Vandaag doe ik kleren en schoolbenodigdheden. Mensen kijken me wel raar aan van wat loopt zij nou hardop ´ui´ (cebolla ;))te herhalen maargoed ik leer dr van!

Ook is het huis behangen met woordjes. Op ieder item in huis zit een stikker met het spaanse woord. Handig toch.

Anyways ik ga genieten van de zon

xx

  • 30 September 2008 - 17:30

    Sjefke:

    Hey Pitje,

    En daar betalen wij belasting voor, pfff beetje een cursus volgen :P hahaha je boft zeker wel met het weer, hier begint het koud en vies teworden BAH!!! tot spreeks kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Córdoba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2009

Ik blijf!

24 Februari 2009

Gedaan met Erasmus Orgasmus!

25 Januari 2009

Kerstcadeau

12 December 2008

Weekendje Ronda, Puerto Banus en Marbella

12 December 2008

Weekendje familie

Actief sinds 07 April 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 57217

Voorgaande reizen:

29 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: